Słyszę i zapominam. Widzę i pamiętam. Robię i rozumiem!:: Słyszę i zapominam. Widzę i pamiętam. Robię i rozumiem!:: Słyszę i zapominam. Widzę i pamiętam. Robię i rozumiem!

Innowacja 2016-17 Programowanie step by step w CYFROWEJ SZKOLE

25 maja 2017 19:46 | Innowacja 2016-17 Programowanie step by step w CYFROWEJ SZKOLE

25.05.2017 r. - Programowanie w języku Python na płytkach Micro:bit

25 maja 2017 r. uczniowie klas 4-6 Szkoły Podstawowej w Dunowie mieli możliwość programowania w języku Python z wykorzystaniem płytek Micro:bit. Dwugodzinne zajęcia przeprowadzili studenci Wydziału Elektroniki i Informatyki Politechniki Koszalińskiej: Pan Karol Ostrowski (członek Stowarzyszenia...

czytaj więcej »

11 maja 2017 20:00 | Innowacja 2016-17 Programowanie step by step w CYFROWEJ SZKOLE

11.05.2017 r. - Budowa i programowanie robotów LEGO Ev3 w ramach innowacji "Programowanie step by step w Cyfrowej Szkole"

Od września 2016 roku uczniowie II etapu edukacyjnego Szkoły Podstawowej w Dunowie uczestniczą w innowacji w zakresie nauki programowania. Autorką i realizatorką innowacji jest pani Agata Zglinicka. Do tej pory uczniowie poznali programowanie w Scratchu, Logomocji i Baltie. Nauka programowania pozwala...

czytaj więcej »

06 kwietnia 2017 20:59 | Innowacja 2016-17 Programowanie step by step w CYFROWEJ SZKOLE

30.03.2017 r. - Logomocja

Przyszedł czas na LOGOMOCJĘ. LOGO to język programowania powstały w latach sześćdziesiątych XX wieku, jako narzędzie do nauczania dzieci. Polskie Logo: na ZX Spectrum (na taśmie) wzorowana na Sinclair Logo powstała w 1985 roku. Był jeden żółw w postaci trójkąta. Junior LOGO...

czytaj więcej »

19 marca 2017 22:02 | Innowacja 2016-17 Programowanie step by step w CYFROWEJ SZKOLE

16.03.2017 r. - praca w BALTIE

Kolejne zajęcia z programowania w Balitie za nami.

czytaj więcej »

11 marca 2017 13:02 | Innowacja 2016-17 Programowanie step by step w CYFROWEJ SZKOLE

Podsumowanie I sem. w programowaniu

Od września do grudnia 2016 roku odbyło się 13 godzin zajęć, na których realizowane były cele innowacji pedagogicznej z zakresu programowania. Zgodnie z założeniami uczniowie są na etapie programowania w Scratch. Zapraszam do zapoznania się z załczonym krótkim sprawozdaniem. W...

czytaj więcej »

05 stycznia 2017 09:13 | Innowacja 2016-17 Programowanie step by step w CYFROWEJ SZKOLE

Nasze projekty w Scratch

FILIP MIELEWCZYK KLASA 6: Kartka na Boże Narodzenie https://scratch.mit.edu/projects/136641440/ Kartka urodzinowa (imieninowa) https://scratch.mit.edu/projects/125427634 Gra - nauka tabliczki mnożenia https://scratch.mit.edu/projects/123394056/ SZYMON DOBROWOLSKI KLASA 6: Kartka świąteczna https://scratch.mit.edu/projects/123291814/...

czytaj więcej »

05 września 2016 13:02 | Innowacja 2016-17 Programowanie step by step w CYFROWEJ SZKOLE

2016-17 Programowanie step by step w Cyfrowej Szkole

„Nauka pisania programów to gimnastyka dla mózgu. Pozwala wypracować umiejętność efektywnego myślenia o rzeczach niezwiązanych z informatyką.” /Bill Gates/ Zaproponowany w niniejszej innowacji program nauczania programowania „Programowanie step by step w Cyfrowej...

czytaj więcej »

31 maja 2014 23:24 | Innowacja 2016-17 Programowanie step by step w CYFROWEJ SZKOLE

"Idę dalej" - szkolenia i webinaria w Cyfrowej Szkole 2013/2014

„Idę dalej”, czyli cd. Cyfrowej Szkoły w SP w Dunowie Za nami program pilotażowy „Cyfrowa Szkoła”, który odmienił życie naszej szkoły i nastawienie nauczycieli do nowoczesnych technologii. Przeszliśmy TIKową rewolucję w nauczaniu, która okazała się słusznym...

czytaj więcej »