Słyszę i zapominam. Widzę i pamiętam. Robię i rozumiem!:: Słyszę i zapominam. Widzę i pamiętam. Robię i rozumiem!:: Słyszę i zapominam. Widzę i pamiętam. Robię i rozumiem!

NASZE WYCIECZKI

26 czerwca 2012 23:24 | NASZE WYCIECZKI

26 czerwca 2012 r. - wycieczka do Zamku Krzyżackiego w Malborku

26 czerwca 2012 roku o godzinie 7:00 rano uczniowie ze Szkoły Podstawowej w Dunowie wyjechali na wycieczkę do Malborka. Podróż była długa - 4 godziny. Jednak dzięki atrakcyjnym przystankom czas płynął bardzo szybko. Widok ogromnego zamku krzyżackiego na wszyskich zrobił wrażenie. Zwiedzanie...

25 czerwca 2012 18:42 | NASZE WYCIECZKI

21.06.2012 r. - wycieczka do Kołobrzegu

W dniu 21 czerwca 2012 roku pojechaliśmy na wycieczkę do Kołobrzegu. Wyjechaliśmy o godzinie 8.15. Pogoda sprzyjała spacerowi po mieście. Było wietrznie, ale bezdeszczowo. Najpierw zwiedzaliśmy Muzeum Oręża Polskiego, gdzie atrakcją było wejście do wnętrza czołgu i samolotu. Później...

11 kwietnia 2012 22:18 | NASZE WYCIECZKI

Dzieci z oddziału przedszkolnego z wizytą w bibliotece w Świeszynie

W poniedziałek - 02.04.2012r. - odwiedziły bibliotekę przedszkolaki ze Świeszyna i grupa oddziału przedszkolnego SP Dunowo. Wspólnie obejrzeliśmy adaptację bajki o Czerwonym Kapturku w wykonaniu Teatru Duet z Krakowa. Odbiór przedstawienia zaskoczył i zadziwił. Dzieci tak spontanicznie...

06 grudnia 2011 19:01 | NASZE WYCIECZKI

LODOWISKO KOSZALIN

5 grudnia br. uczniowie klas IV-VI wraz z wychowawcami pojechali do Koszalina na lodowisko w ramach MIKOŁAJEK. Dwie godziny łyżwiarskiej zabawy minęły szybko. Wszyscy byli bardzo zadowoleni, pomimo kilku nabitych siniaków. Upadki – jak zwykle zdarzały się. Ale wszyscy byli bardzo dzielni....

17 czerwca 2011 18:26 | NASZE WYCIECZKI

Dzień Otwarty w PGK Sianów - byliśmy TAM!

Nasi uczniowie byli zwiedzić PKG w Sianowie. Zapoznali się z segregowaniem odpadów, ze sposobem odzysku surowców wtórnych. Z zainteresownaiem słuchali, jak przebiegają kolejne etapy przetwarzania śmieci, z których jeszcze sporo można uzyskać. Z kilkoma uczniami redaktorzy...

07 czerwca 2011 19:15 | NASZE WYCIECZKI

SZKOLNA WYCIECZKA: WOLIN - DARGOBĄDZ (DINO-PARK) - MIĘDZYZDROJE - TRZĘSACZ

8 CZERWCA BR. ODBĘDZIE SIĘ SZKOLNA WYCIECZKA W OKOLICE WOLIŃSKIEGO PARKU NARODOWEGO. HARMONOGRAM WYCIECZKI PRZEDSTAWIA SIĘ NASTĘPUJĄCO: - GODZ. 7:15 wyjazd z Dunowa; - GODZ. 9:30 pobyt na terenie osady Słowian i Wikingów w Wolinie; - GODZ. 12:00 (12:30) zwiedzanie parku dinozaurów w Dargobądzu...

20 maja 2011 22:31 | NASZE WYCIECZKI

WSPOMNIENIA Z WYCIECZKI DO USTRONIA MORSKIEGO-KOŁOBRZEGU-GĄSEK

Uczniowie klas IV-VI odpoczywali 3 dni w Ustroniu Morskim. A jak było - zapraszam do obejrzenia zdjęć! ;)